2012. október 16., kedd

Október 16. A kenyér világnapja - Süss még egy kenyeret és ajándékozd el!


Süss két kenyeret és az egyiket ajándékozd el! - ez a mai nap mottója!
Hát én sütöttem és el is ajándékoztam!
Még pedig az oviba Juditnak, Réka és Csongi óvónénijének! Még langyos volt mikor beértem vele. Judit egyből meg is vágta, tett ki egy tányérra a gyerekeknek, akiknek nagyon tetszett! :)
Egy egyszerű, de annál nagyszerűbb fehér kenyeret sütöttem ajándékba. A hétvégén meséltem neki a kenyérről, hogy milyen szuper jó receptet találtam, és milyen finom kenyeret sütöttem belőle. Egyből el is kérte a receptet! Így esett rá a választásom ezen a szép napon! Gondoltam a recept mellé megkapja a kenyeret is! :)
 Magunknak viszont, (mivel van még a rozsos-tönköly kenyérből) hernyó kiflit sütöttem. Ez egy nagyon finom sonkás-sajtos töltött kifli. Annyit változtattam a recepten, hogy 50 dkg fehér tönköly liszttel csináltam. Ez volt a gyerekeknek az uzsonna az oviból hazafelé az úton! :)

Mind a kenyér, mind a kifli Limara receptjei alapján készült.

Sokat dolgoztam a mai nap, de megérte! :) Íme a végeredmény még egyszer! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése