2012. október 27., szombat

Szülinapi torták

Gondoltam megmutatom néhány régebbi szülinapi tortámat, amit még a gyerekeknek csináltam.
Az egész "tortagyártás" úgy indult, hogy a kisfiam első és második születésnapjára még rendeltem a tortákat. Sok pénzért semmilyen tortákat kaptam. Marcipán helyett fondant-nal bevont, icipici torták. A vendégek fél fogára sem volt elég. (Egy-egy ilyen szülinapra összejön a rokonság, 15-16 fő!)
Na, ekkor döntöttem, úgy hogy ezt én is megtudom csinálni, sőt még jobbat is!
Az első tortáim még egyszerűek, hagyományos kerek torták, marcipánnal bevonva. A legelső tortám a kisfiam 3. szülinapjára még nem lett valami szép, (de persze annál finomabb volt) ezért azt inkább nem teszem fel. Mondjuk úgy, hogy az volt a kísérleti darab! :) Amúgy diós-karamellás torta volt! Hmmmm....
Na, ez már szép lett:
 



Ez egy epres-túrós torta volt marcipán bevonattal a kislányom 1. szülinapjára. Itt még a figurákat nem én csináltam.

A következő torta ugyancsak a kislányomnak készült, de már a 2. szülinapjára. Mivel előző évben nagy sikere volt az epres-túrós tortának ebben az évben is maradta ez, de itt már jobban készültem a díszítéssel. A kis marcipán figurákat is én csináltam, egy kis erdei csendélet készült! :)




A következő torta a kisfiam 4. szülinapjára készült. Ez egy csokis-málnás torta volt! Isteni finom lett!!! Volt sikere! :)
Na és persze  a díszítésnek is a kisfiamnál! Ekkor már nagyban benne voltunk a Villám Mcqueen-s lázban, úgyhogy muszáj volt megjelenítenem őt is! Ekkor még csak egy tömb marcipánból figuráztam ki, de egy évvel később.... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése